CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sabtu, 23 Januari 2010

masak dan makan

Thursday, 21 January 2010
::masak dan makan::
hobi aku adalah memasak dan suka makan....benda yg aku selalu masak laksa n tomyam..ada dua foods ni tak makan nasi pon tak apa..

oh satu lagi..aku suka masak untuk orang yang aku sayang(family,n kawan) dan ikut mood malas or rajin!lain tau feeling kita masak utk org kita suka..seyes tak tipu!penat mcm na pon,kalo masak utk org kita sayang kan xrasa pon masak tu satu beban...pas2 kalo dtg mood rajin oh!itu xdapat kata apa!dua tiga lauk boleh masak..kalo mood malas,nk bancuh megi pon malas...

kalau kat rumah,selalunya aku yg ambik alih tugas mak aku,masak utk lunch selalu sbb family aku jarang dinner!
boleh la mak aku g basuh baju,sidai kain n kemas rumah!ringan beban mak aku..hidung aku akan kembang kempis kalo abah puji...hihi

kalo kat belajar kat sini,selalu je aku masak..rase heppi kawan makan je yg kita masak..tak complain2 pon..siap puji lagi..cewah!especially yati..hihi thnx sudi makan apa yg aku masak and always ruin ur diet.
Link http://shimuniri.blogspot.com/2010/01/masak-dan-makan.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar